Veidot ģimenes modelī un pārbaudītās vērtībās balstītu mācīšanās pieredzi, kas rezultējas prasmē, lai apgūto iemācītu citiem. Iesaistītās ģimenes un skolas personāls ir motivēti strādāt kopā un sadarboties, lai radītu labvēlīgus apstākļus bērnu visaptverošai un kvalitatīvai izglītībai, attīstot izglītojamo fizisko attīstību, personību un talantus.
Bērna personības daudzveidīga attīstība – izglītības vidē bērns pavada daudz laika un tā ir nākošā aiz ģimenes, kas veido un formē bērna personību.
Izglītības iestādes pedagoģiskajā darbībā pamatā tiek izmantota Marijas Montesori metode, kā arī lielāks skolotāju skaits uz bērnu skaitu dod iespēju nodrošināt gan drošāku vidi, gan individuālu pieeju mācību procesā.