Veidot ģimenes modelī balstītu mācīšanās pieredzi, kas rezultējas spējā apgūto iemācīt citiem. Skola ir satikšanās vieta, kur mācību vidi un procesu veidojam visi kopā: skola, vecāki un bērni. Iesaistītās ģimenes ir motivētas strādāt kopā un sadarboties, lai radītu labvēlīgus apstākļus bērnu visaptverošai un kvalitatīvai izglītībai. Saliedēts kolektīvs un izglītojamo, vecāku un skolas personāla kopīga sadarbošanās rada ģimeniskas vides mācību atmosfēru, tādējādi panākot izglītojamo iniciatīvas, atbildības un lepnuma par savu skolu attīstīšanu.
Bērna personības daudzveidīga attīstība – izglītības vidē bērns pavada daudz laika un tā ir nākošā aiz ģimenes, kas veido un formē bērna personību.
Izglītības iestādes pedagoģiskajā darbībā pamatā tiek izmantota Marijas Montesori metode, kā arī lielāks skolotāju skaits uz bērnu skaitu dod iespēju nodrošināt gan drošāku vidi, gan individuālu pieeju mācību procesā.